No panowie chciałem się pochawalic, bo długich namysłach przeglądaniu innych stron zdecydowałem sie na wymiane seryjnej turbinki na wiekszą. Operacja trwała jakies 9 godzin. ale wszystko sie chyba udało przy okazji wywaliłem katalizaotr. Tak wiec jestem z siebie dumny. Teraz tylko zostało mi jechać do wawki no strojenie i zobaczymy ile z mojej lalki wycisne) POZDRAWIAM :P :P :lol:
hehe 140 PS top tyle mi narazie wystarczy) heh MI pasowały przewody olejowe, musiałem dokupic tylko jedn rure lączoąco turbine z IC. JA turbo załozyłem drugie kolektor został seryjny tylko delikatnie wydech przerobiłem a coś mi sie obiło o uszy ze Marek jeszcze nie ma hamowni nie wiecie kiedy bedzie miał ???
AHF tez nie ma seryjnie szybko zlaczki, wystarczylo "obrzezac" (czyt. 3 cm gumowej rury) rure z IC wcisnac szybko zlaczke, spiac dokladnie cybantem i dziala... nie trzeba kupowac zadnych rur
bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted: Perfect service by DobryGrzesWawa
[ Dodano: Sro Lip 13, 2005 7:35 am ] sebo, Masters powinien miec zainstaloana hamownie w przyszlym tygodniu.
Z tym, ze klientow zacznie obslugiwac raczej dopiero po 1 sierpnia.
Komentarz